School and Immigration: Welcoming Literature
S'exposen els avantatges de la literatura perquè els infants inouvinguts elaborin el seu procés de trànsit, conjuminin les seves identitats i estableixin ponts entre les seves capacitats lectores i comunicatives i les exigències escolars. S'ofereixen criteris sobre els llibres adequats per...
Guardado en:
Autor principal: | Teresa Colomer Martínez |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | CA EN ES FR |
Publicado: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/fff09a6442304b3fbbc1197255f45d02 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Recerca i formació de professionals en el camp de la literatura infantil i juvenil | Research and training of professionals in the field of children’s and young adult literature
por: Teresa Colomer Martínez
Publicado: (2018) -
Estado de la cuestión sobre la perspectiva poscolonial: Subversión de conceptos en literatura infantil y juvenil actual
por: María Luisa Alonso Soroa
Publicado: (2012) -
La selección de obras para la investigación en LIJ digital: de la teoría a la recepción
por: Lucas Ramada Prieto, et al.
Publicado: (2019) -
Las formas de incorporar la orientación a la práctica educativa en la investigación sobre didáctica de la literatura
por: Ana María Margallo
Publicado: (2019) -
Libros, lectores y lectura en la literatura infantil y juvenil: Personajes analfabetas y “abyectos”
por: Evelyn Arizpe
Publicado: (2015)