Perspectiva de género en la formación de profesionales de la salud: Una tarea pendiente
Background: Gender must be considered in the design and implementation of health policies to safeguard equity and accomplish sanitary objectives. Aim: To identify gender perspective in the curricula of five health care careers in the Universidad Austral de Chile. To identify the situation of women i...
Guardado en:
Autores principales: | Arcos,Estela, Poblete,Johanna, Molina Vega,Irma, Miranda,Christian, Zúñiga,Yanira, Fecci,Ester, Rodríguez,Laura, Márquez,Myriam, Ramírez,Miguel |
---|---|
Lenguaje: | Spanish / Castilian |
Publicado: |
Sociedad Médica de Santiago
2007
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872007000600004 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Evaluasi Diri Perilaku Profesional di Institutsi Sekolah Tinggi Ilmu Kesehatan Guna Bangsa Yogyakarta
por: Widuri Widuri, et al.
Publicado: (2014) -
Creep compliance of asphalt binders by indentation
por: Delgadillo,Rodrigo, et al.
Publicado: (2018) -
DESCUBRIENDO EL GÉNERO EN EL CURRÍCULO EXPLÍCITO (CURRÍCULO FORMAL) DE LA EDUCACIÓN DE TERCER CICLO, UNIVERSIDAD AUSTRAL DE CHILE 2003-2004
por: Arcos G,Estela, et al.
Publicado: (2006) -
Investigation of the indentation size effect based on measurement of the geometrically necessary dislocation density by electron backscatter diffraction
por: Shota HASUNUMA, et al.
Publicado: (2018) -
An insightful evaluation of professionalism among dentistry students
por: Syed Rashid Habib, et al.
Publicado: (2021)