Evaluación para el aprendizaje: experiencia en un curso teórico de pregrado en medicina

Background: Assessment for learning is a paradigm that is taking shape in the field of medical education. This approach aims to embed the assessment process within the educational and learning process. Aim: To evaluate the impact of curricular changes, from a focus of assessment of learning to one o...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Pérez,Gonzalo, Kattan,Eduardo, Collins,Luz, Wright,Ana Cecilia, Rybertt,Tomás, González,Agustín, Sirhan,Marisol, Solís,Nancy, Pizarro,Margarita, Arrese,Marco, Sarfatis,Alberto, Lustig,Nicole, Arab,Juan Pablo, Labarca,Jaime, Riquelme,Arnoldo
Lenguaje:Spanish / Castilian
Publicado: Sociedad Médica de Santiago 2015
Materias:
Acceso en línea:http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872015000300007
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!

Ejemplares similares