Entrustable Professional Activities: Una propuesta innovadora para la evaluación de competencias médicas
Medical education migrated from a practice-based to a knowledge-based discipline after the publication of the Flexner Report. The emergence of competence-based medical education led to a greater standardization of teaching, allowing students to integrate knowledge, skills and attitudes for the execu...
Guardado en:
Autores principales: | Torres,Camilo, Goïty,León, Muñoz,Nadia, Drago,Paz |
---|---|
Lenguaje: | Spanish / Castilian |
Publicado: |
Sociedad Médica de Santiago
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872018000901064 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Entrustable Professional Activities: A Faculty Development Workshop for Adding EPAs Into Your Medical Trainee's Assessment Portfolio
por: Lonika Sood, et al.
Publicado: (2017) -
Evaluación de una prueba para valorar el razonamiento clínico en diferentes niveles de capacitación médica
por: Baño,Gabriel, et al.
Publicado: (2011) -
The development of national entrustable professional activities to inform the training and assessment of public health and preventative medicine residents
por: Brent Moloughney, et al.
Publicado: (2017) -
EDUCATIONAL PROJECT AS A MEANS OF FORMING OF FUTURE SPECIALISTS’ PROFESSIONAL COMPETENCE: A PSYCHOLOGICAL ASPECT
por: Tetiana Savrasova-V’un
Publicado: (2021) -
Diseño e implementación de OSCE para evaluar competencias de egreso en estudiantes de medicina en un consorcio de universidades chilenas
por: BEHRENS,CLAUDIA, et al.
Publicado: (2018)