Uso de herramientas de la Web 2.0 en la metodología aula invertida: una opción para clases a distancia en tiempos de COVID-19
Background: The flipped classroom is an active method where information in delivered before class and the time allocated for it is dedicated to achieving more complex learning objectives. Diverse resources are used in each phase of the methodology. However, Web 2.0 or “Social Web̶...
Saved in:
Main Authors: | Flores-Angulo,Carlos, Calleja,José, Sandoval,Paulo |
---|---|
Language: | Spanish / Castilian |
Published: |
Sociedad Médica de Santiago
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872021000700989 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
La formación a distancia. una importante opción para la superación de docentes. Experiencias y resultados /
by: García Batista, Gilberto
Published: (2014) -
Metodología para la superación de los docentes de especialidades no informáticas en la creación de sitios Web docentes
by: Díaz Bombino, Aniano A.
Published: (2008) -
Metodología para elevar la profesionalización docente en el diseño de tareas docentes desarrolladoras
by: Andreu Gómez, Nancy
Published: (2008) -
La estrategia del caballo y otras fábulas para trabajar en el aula /
by: Santos Guerra, Miguel Ángel
Published: (2013) -
Issues and Challenges of Providing Online Inservice Teacher Training: Korea's experience
by: Insung Jung
Published: (2001)