Corrective Feedback in Second Language Classrooms
In this paper I attempt to analyse and survey the role of corrective feedback -more specifically recasts- in the interaction between teachers and L2 students in a classroom. Thus, I explore the effects of recasts on students' self-correction in order to finally come to the conclusión whether or...
Guardado en:
Autor principal: | Véliz C,Leonardo |
---|---|
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Universidad Católica Silva Henríquez
2008
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0716-58112008000100016 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Alternating Positive and Negative Feedback Control Model Based on Catastrophe Theories
por: Wenkai Huang, et al.
Publicado: (2021) -
Direct Corrective Feedback in Improving Students’ Writing Ability
por: M Syamsir
Publicado: (2016) -
Negotiating feedback: lecturer perceptions of feedback dissatisfaction
por: Adam Burns
Publicado: (2013) -
EFL supervisors’ written feedback focus and language functions: a mixed methods study
por: Abate Demissie Gedamu, et al.
Publicado: (2021) -
El feedback correctivo escrito indirecto en el aprendizaje de la forma comparativa de adjetivos en inglés
por: Muñoz,Belén, et al.
Publicado: (2017)