Analysis of international competitive positioning of quality wine from Spain
J.S. Castillo, and M.C. García. 2013. Analysis of international competitive positioning of quality wine from Spain. Cien. Inv. Agr. 40(3): 491-501. The global vitiviniculture sector is undergoing systemic and thorough changes. Spain occupies a privileged position in the global industry, ranking firs...
Guardado en:
Autores principales: | Castillo,Juan Sebastián, García,Mª Carmen |
---|---|
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Pontificia Universidad Católica de Chile. Facultad de Agronomía e Ingeniería Forestal
2013
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-16202013000300003 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La denominación de origen : su protección jurídica /
por: Millán Salas, Francisco
Publicado: (2012) -
Predicting wine quality from terrain characteristics with regression trees
por: Reiner Schwarz
Publicado: (1997) -
Evaluation of New Grape Hybrids and French Cultivars for Wine Production
por: K Ranjitha, et al.
Publicado: (2014) -
Wine, product differentiation and tourism: exploring the case of chile and the maule region
por: Zamora,Jorge, et al.
Publicado: (2005) -
Factors Influencing Wine Purchasing by Generation Y and Older Cohorts on the Serbian Wine Market
por: Ivan Balenović, et al.
Publicado: (2021)