Unveiling Peruvian organic consumers demand for organics: A latent class approach
A. Higuchi, and J. Dávalos. 2016. Unveiling Peruvian organic consumers demand for organics: A latent class approach. Cien. Inv. Agr. 43(3): 408-417. This paper seeks to identify the consumer segments that constitute the market for organic products in Metropolitan Lima, Peru. The employed classificat...
Guardado en:
Autores principales: | Higuchi,Angie, Dávalos,Jorge |
---|---|
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Pontificia Universidad Católica de Chile. Facultad de Agronomía e Ingeniería Forestal
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-16202016000300007 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
El velero en el viento : política y sociedad en Lima /
por: Grompone, Romeo
Publicado: (1991) -
Polifacéticos : jóvenes limeños del siglo XXI /
por: Golte, Jürgen
Publicado: (2013) -
Exploring the Frequency, Intensity, and Duration of Loneliness: A Latent Class Analysis of Data from the BBC Loneliness Experiment
por: Pamela Qualter, et al.
Publicado: (2021) -
Swedish rape offenders — a latent class analysis
por: Ardavan Khoshnood, et al.
Publicado: (2021) -
Choices in Sustainable Food Consumption: How Spanish Low Intake Organic Consumers Behave
por: Teresa Madureira, et al.
Publicado: (2021)