Editorial: Usage of Social Neuroscience in E-Commerce Research - Current Research and Future Opportunities
Guardado en:
Autor principal: | Pejić Bach,Mirjana |
---|---|
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Universidad de Talca
2018
|
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-18762018000100101 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Editorial: Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research - CiteScore Metric from Scopus
por: Cerpa,Narciso, et al.
Publicado: (2018) -
Editorial: Electronic Commerce in the Time of Covid-19 - Perspectives and Challenges
por: Pejić-Bach,Mirjana
Publicado: (2021) -
Editorial: What is Expected of your Paper Manuscript Submission?
por: Cerpa,Narciso, et al.
Publicado: (2019) -
Planning, Conducting and Communicating Systematic Literature Reviews
por: Pejić-Bach,Mirjana, et al.
Publicado: (2019) -
Neuroscience research the official journal of the Japan Neuroscience Society.
Publicado: (1984)