Editorial: Segmenting the Future of E-Commerce, One Step at a Time
Guardado en:
Autor principal: | Ballestar,María Teresa |
---|---|
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Universidad de Talca
2021
|
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-18762021000200101 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
The Future of Personalized Medicine: One Step Melanoma Surgery
por: Tchernev G., et al.
Publicado: (2020) -
Editorial: Usage of Social Neuroscience in E-Commerce Research - Current Research and Future Opportunities
por: Pejić Bach,Mirjana
Publicado: (2018) -
Editorial: Electronic Commerce in the Time of Covid-19 - Perspectives and Challenges
por: Pejić-Bach,Mirjana
Publicado: (2021) -
A Social Commerce Intention Model for Traditional E-Commerce Sites
por: Molinillo,Sebastián, et al.
Publicado: (2018) -
Artemis time: A mathematical model to calculate maximum acceptable waiting time in B2C e-commerce
por: Ehsan Mousavi Khaneghah, et al.
Publicado: (2017)