SERVQUAL Model with Interrelated Dimensions. The Case of The Pharmacy in Mexico.
Abstract This research is focused on understanding the interrelation between the different dimen sions of the SERVQUAL model in the pharmaceutical area, which have differences in per ceptions of service domains depending on the cultures in which they are immersed. To study the proposed relationships...
Guardado en:
Autores principales: | Rojas,Fernando, Coluccio,Giuliani |
---|---|
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Universidad Alberto Hurtado. Facultad de Economía y Negocios
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-27242021000200082 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Assessing service quality of online bill payment system using extended SERVQUAL model (SERVQUAL-Butterfly model): A case study of Dhaka electric supply company limited (DESCO), Bangladesh
por: Mohammad Anisur Rahman, et al.
Publicado: (2017) -
Medición de calidad de servicio mediante el modelo SERVQUAL: el caso del Juzgado de Garantía de la ciudad de Puerto Montt - Chile
por: Ganga Contreras,Francisco, et al.
Publicado: (2019) -
Mejora Continua del Servicio al Cliente Mediante ServQual y Red de Petri en un Restaurante de Santa Marta, Colombia
por: Causado-Rodriguez,Edwin, et al.
Publicado: (2019) -
The impact of service quality and service characteristics on customer satisfaction in the North Macedonian banking sector
por: Naumovska-Saveska Maja, et al.
Publicado: (2021) -
Sistem Pendukung Keputusan Tingkat Kepuasan Pasien terhadap Mutu Pelayanan Rumah Sakit berdasarkan Metode ServQual
por: Beny Irawan, et al.
Publicado: (2021)