The communicative dimension of landscape: A theoretical and applied proposal
The fusion of knowledge, the interrelationship of disciplines and, finally, the interaction of learning fields, provides new challenges for an auto denominated global society. The contemporary value of landscape, linked to the patent commodification of culture, the commercial construction of identit...
Guardado en:
Autores principales: | Nogué,Joan, de San Eugenio Vela,Jordi |
---|---|
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Pontificia Universidad Católica de Chile. Instituto de Geografía
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-34022011000200002 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La dimensión comunicativa del paisaje: Una propuesta teórica y aplicada
por: Nogué,Joan, et al.
Publicado: (2011) -
COMMUNICATION MECHANISM OF TERRITORY BRANDING
por: M. Makashev
Publicado: (2017) -
La implementación de indicadores de lo intangible para catalogar el paisaje percibido. El caso del Observatorio del Paisaje de Cataluña
por: Nogué,Joan, et al.
Publicado: (2019) -
Theoretical Model of Engagement in the Context of Brand Communities
por: Flávia D\u2019albergaria Freitas, et al.
Publicado: (2017) -
Recognizing the nature of traditional identity through the study of changes in the landscape (Juréia- Itatins, São Paulo, Brazil)
por: Sabatino,Veronica, et al.
Publicado: (2012)