Indigenous Knowledge, Education and Ethnic Identity: An Ethnography of an Intercultural Bilingual Education Program in a Mapuche School in Chile. Patricio Ortíz
Guardado en:
Autor principal: | Martinez Berrios,Nelson |
---|---|
Lenguaje: | Spanish / Castilian |
Publicado: |
Universidad de Los Lagos. Centro de Estudios del Desarrollo Regional y Políticas Públicas - CEDER
2014
|
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-65682014000200030 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
- International Journal of Bilingual Education & Bilingualism
-
EDUCATION OF CIVIC IDENTITY IN THE PROCESS OF LITERARY EDUCATION IN SCHOOLS OF REPUBLIC OF KHAKASIA
por: N. L. Kolchikova
Publicado: (2014) -
Intercultural education
Publicado: (2000) -
Percepciones acerca del rol de las comunidades mapuche en un jardín intercultural bilingüe
por: Becerra-Lubies,Rukmini, et al.
Publicado: (2015) -
Ethnic Processes and Ethnic Identity of Indigenous Population of Russian Arctic in 1950-80-ies (on Materials of Field Research in Yakutia)
por: A. A. Suleymanov
Publicado: (2017)