A discrete proposal: Appeals to the social networks of popular programmes in Europe
Abstract: This article shows the results of an empirical research dealing with on-screen appeal strategies calling for the use of social networks during the most-watched programmes on general DTT channels in France, Germany, Italy, Spain and the United Kingdom in 2016-2017. The aim is to identify ho...
Guardado en:
Autores principales: | Monclús,Belén, García-Muñoz,Nuria, Delgado,Matilde, Franquet,Rosa, Prado,Emili, Mendoza,Alba |
---|---|
Lenguaje: | English |
Publicado: |
Pontificia Universidad Católica de Chile. Facultad de Comunicaciones
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0719-367X2019000200227 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
“Love at first sight” - TV shows: Introduction into anthropological analysis
por: Ivan Kovačević, et al.
Publicado: (2016) -
Padres y madres en serie : representaciones de la parentalidad en la ficción televisiva /
Publicado: (2015) -
Violent behavioural patterns in the reality show "Couples"
por: Terek Lidija
Publicado: (2021) -
La intimidad como espectáculo /
por: Sibilia, Paula
Publicado: (2012) -
Impacts of New Technologies on Free-to-Air TV industry: Lessons from Selected Country Cases
por: Menezes,Esther, et al.
Publicado: (2009)