Criterios para la elaboración de un currículum intercultural en Melilla: un estudio multimétodo
This article tries to illustrate, through an investigation, the methodological possibilities of the complementary education (both, from quantitative and qualitative perspectives) applied to a multicultural context. The investigation presented in this article was carrid out in the multicultural conte...
Guardado en:
Autor principal: | Arroyo González, Rosario |
---|---|
Formato: | text (article) |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
Universidad Internacional de La Rioja
2000
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://dialnet.unirioja.es/servlet/oaiart?codigo=23668 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Triangulação metodológica e abordagem multimétodo na pesquisa sociológica: vantagens e desafios
por: Fabiana Luci de Oliveira
Publicado: (2015) -
Paradigms in Modern Russian and Foreign Linguistics: Nature, Dynamics, and Philosophical Grounds
por: T. V. Dubrovskaya
Publicado: (2019) -
La investigación como proceso : planificación y desarrollo /
por: Ispizua Uribarri, Marian
Publicado: (2016) -
Comparing economic theories or: pluralism in economics and the need for a comparative approach to scientific research programmes
por: Arne HEISE
Publicado: (2020) -
Cómo redactar un currículum
Publicado: (2004)