Pensar a “problemática da espacialidade” para as práticas teatrais na escola – um desafio para o professor-artista.
The creation of institutional spaces in the Nineteenth Century, along with the architectural construction of the first schools in Brazil, reveals clues to think about today’s “problem of spatiality” (FRANÇA, 1994) for the teaching of theater in school context. From this premise, this article is inte...
Guardado en:
Autor principal: | Micael Carmo Côrtes Gomes |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES PT |
Publicado: |
Nepan editor
2013
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doi.org/10.29327/210932.2.1-13 https://doaj.org/article/07510d72c2554271a2e477d77b9990ef |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Teatro y fascismo en España : el itinerario de Felipe Lluch /
por: García Ruiz, Víctor
Publicado: (2010) -
Una pandilla de truhanes y un cándido público: el negocio de los espectáculos teatrales, Buenos Aires, 1920
por: Carolina González Velasco
Publicado: (2010) -
Processes directing the scenographic space in the Iraqi theatrical show Shakespeare texts as a model
por: Farhan Imran Mousa, et al.
Publicado: (2021) -
Teatro
Publicado: (1992) -
Contemporary theatre review
Publicado: (1992)