Lyrische Erkenntnisvollzüge am Beispiel schulischer Erfahrungen in der englischsprachigen Gegenwartsdichtung
This article analyses the depiction of school as a place of knowledge in contemporary poetry in English. In dealing with the poetry of Jean Breeze (Jamaica/GB), Gillian Clarke (Wales/GB), Carol Ann Duffy (England/GB), Thabo Jijana (South Africa), Meena Kandasamy (Tamil Nadu/India), Claudia Rankine (...
Guardado en:
Autor principal: | Matthias Fechner |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DE EN |
Publicado: |
Universität Trier
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/1f7b668813164019b81e7e2aa900ad36 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Pearls, Diamonds and Coins: Fashioning the Beloved's Body in Carol Ann Duffy's Poetry
por: Julieta Flores Jurado
Publicado: (2020) -
Rare, Endangered and Threatened (RET) climbers of Southern Western Ghats, India
por: Sarvalingam,Ariyan, et al.
Publicado: (2016) -
Las festividades de la diosa Mariyamman en el sur de la India
por: Manuel Moreno
Publicado: (1988) -
Urban Effect on Sea-Breeze-Initiated Rainfall: A Case Study for Seoul Metropolitan Area
por: Yuna Choi, et al.
Publicado: (2021) -
Impact de la brise de mer sur le confort thermique au Maghreb oriental durant la saison chaude
por: Salem Dahech
Publicado: (2014)