A RACIONALIDADE PEDAGÓGICA SUBJACENTE: O QUE ESTÁ POR TRÁS DOS DISCURSOS DOS PROFESSORES DO CURSO DE CIÊNCIAS CONTÁBEIS?
The face of educational dilemmas requires a different rationality different from t hose the dominant ideology. Understanding the pedagogical rationality as a established element of educational action, became relevant investigate how this integrates the political peda...
Guardado en:
Autores principales: | Ruth Carvalho de Santana Pinho, Jacques Therrien |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES PT |
Publicado: |
Universidade Federal de Santa Catarina
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/39dcf72429b3422092136894053c41da |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
РАЗВИТИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВ В ПРОЦЕССЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
por: П. А. Шептенко
Publicado: (2013) -
Pedagogical Giftedness as a Key Prerequisite for Efficient Modern Educational System
por: Vladimir A. Mazilov, et al.
Publicado: (2019) -
La tradicional sociología de la ciencia en el discurso pedagógico actual: valoración de algunas cuestiones pedagógicas
por: Sánchez Valle, Ignacio
Publicado: (2001) -
Compartilhar histórias: cadernos de professores em formação
por: Laura Noemi CHALUH
Publicado: (2019) -
Resources and Risks of Moderation as an Interactive Method of Furthering Teamwork Skills among Students of Higher Education Institutions
por: Tatyana T. Sidelnikova
Publicado: (2018)