An interview with Yrjö Engeström and Annalisa Sannino on activity theory
The authors interviewed professors Yrjö Engeström and Annalisa Sannino of CRADLE, University of Helsinki, in spring 2016 about activity theory.
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Joan Ploettner, Eva Tresserras |
---|---|
Format: | article |
Langue: | CA EN ES FR |
Publié: |
Universitat Autònoma de Barcelona
2016
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/42f9e9c4f02e487b86d5535db09ea715 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Aportes del modelo de Yrjö Engeström al desarrollo teórico de la docencia universitaria
par: Flora Eugenia Salas-Madriz
Publié: (2016) -
Book Review: Cultural-Historical Perspectives on Teacher Education and Development: Learning Teaching, 2010. Taylor & Francis Group
par: Victoria Antoniadou
Publié: (2011) -
Underpinning of shallow foundations by expansive polyurethane resin injections. Case study: Cardinal Diego de Espinosa Palace in Segovia (Spain)
par: Escolano Sánchez,Félix, et autres
Publié: (2017) -
Modelo Empírico, Descriptivo y Predictivo Para el Compromiso de Identidad en el Chat en Adolescentes Escolares Chilenos
par: Altuzarra,María Paz, et autres
Publié: (2007) -
Estimación de la Validez de Constructo y Consistencia Interna de la Escala de Compromiso de la Identidad en el Chat (ECICH) en una Muestra de 123 Jóvenes Universitarios
par: Zegers,Beatriz, et autres
Publié: (2006)