AVALIANDO AS PRÁTICAS EXTENSIONISTAS NA UNIVERSIDADE FEDERAL DE VIÇOSA – CAMPUS RIO PARANAÍBA: DAS DIRETRIZES DO FORPROEX ÀS PERCEPÇÕES DE ATORES ENVOLVIDOS
The education offering have grown significantly in Brazil, especially after the 90’s. At this context, public universities assume an important role regarding the support tripod teaching, research and extension. The objective of this paper was to evaluate the perception of teachers and entrepreneurs...
Guardado en:
Autores principales: | Lara Luíza Silva, Leonardo Pinheiro Deboçã |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES PT |
Publicado: |
Universidade Federal de Santa Catarina
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doi.org/10.5007/1983-4535.2018v11n1p116 https://doaj.org/article/48aa9bed6a0e483babcd050308eb4407 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Calidad en la gestión del proceso extensionista. En: Memorias del programa científico Universidad 2010 /
por: González Cruz, Ebir
Publicado: (2010) -
Calidad en la gestión del proceso extensionista. En: Memorias del programa científico Universidad 2010 /
por: González Cruz, Ebir
Publicado: (2010) -
O Programa de Aquisição de Alimentos sob a Ótica dos Atores Sociais Envolvidos
por: Telma Coelho Silva, et al.
Publicado: (2016) -
Analysis of energy data of existing buildings in a University Campus
por: Aguayo-Ulloa,Eduardo, et al.
Publicado: (2018) -
Adoption of the mobile campus in a cyber university
por: Insook Han, et al.
Publicado: (2014)