Tracking Students’ Eye-Movements when Reading Learning Objects on Mobile Phones: A Discourse Analysis of Luganda Language Teacher-Trainees’ Reflective Observations
Although eye-tracking technologies such as Tobii-T120/TX and Eye-Tribe are steadily becoming ubiquitous, and while their appropriation in education can aid teachers to collect robust information on how students move their eyes when reading and engaging with different learning objects, many teachers...
Guardado en:
Autores principales: | David Kabugo, Paul Birevu Muyinda, Fred Masaazi Masagazi, Anthony Muwagga Mugagga, Mathias Bwanika Mulumba |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Commonwealth of Learning
2016
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/54f443e281e142e99a0c279a60294e7c |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
A Discourse Analysis of Teacher-Trainees’ Abstract Conceptualizations of Emerging Technologies in Teaching to Revitalise Luganda Language
por: David Kabugo, et al.
Publicado: (2015) -
Analysis of Students’ Oculomotor Activity Observed when Reading from the PC Screen
por: Valentina A. Solovyova, et al.
Publicado: (2021) -
¿Dónde se posan los ojos al leer textos multisemióticos disciplinares? Procesamiento de palabras y gráficos en un estudio experimental con eye tracker
por: Parodi,Giovanni, et al.
Publicado: (2016) -
PENGEMBANGAN LKPD MATERI GERAK LURUS BERBASIS DISCOVERY LEARNING BERBANTUAN SOFTWARE TRACKER UNTUK MENINGKATKAN PEMAHAMAN KONSEP PESERTA DIDIK
por: Nova Anjarwati, et al.
Publicado: (2021) -
Atención y atención conjunta a los spots de TV. Estudio con la tecnología del eye tracker
por: Elena Añaños, et al.
Publicado: (2015)