”At knække lærerkoden” – en elevperspektivisk analyse af adressater ved mundtlig eksamen
In order to graduate, Danish (and Norwegian) upper secondary high-school students are assessed orally in high-stakes tests by two teacher-assessors. Based on a fieldwork following students preparing for the oral exam, the article investigates who the students are presupposing to talk to at the exam....
Guardado en:
Autor principal: | Julie Isager |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Cappelen Damm Akademisk NOASP
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/5c989e9685984b1186eb22fe05aa15c2 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Indledning: Historiske perspektiver på køn
por: Marie-Louise Holm, et al.
Publicado: (2018) -
Doris Ottesen og Carsten Bach-Nielsen, Vestindiske spor: Dansk Vestindien i den koloniale og efterkoloniale litteraturhistorie (Odense Syddansk Universitetsforlag, 2020). 338 pp.
por: Lis Norup
Publicado: (2021) -
Evaluating the Results of 10 Years National Comprehensive Exams of Medical Clerkship, Pre-internship and Dental Continuing Exams in Babol University of Medical Sciences
por: Ali Shabestani Monfared, et al.
Publicado: (2013) -
Tipos de pruebas los exámenes orales y las preguntas de respuesta abierta.
por: Morales, Pedro
Publicado: (1995) -
Trabajo de campo : la antropología en acción /
Publicado: (2006)