University Bookstores and the Promotion of Reading
The university press production derives from research, teaching and dissemination activities undertaken at its campuses. This generates an offer of highly specialized editions, which results in a small number of potential readers, almost all researchers, professors and students from the university i...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Georgina Araceli Torres Vargas |
---|---|
Format: | article |
Langue: | EN ES FR PT |
Publié: |
Universidad Nacional Autónoma de México, Instituto de Investigaciones Bibliográficas
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doaj.org/article/6ce7bff038d1427c8c287b87b7ef2e80 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
“Visitas a las casas de los impresos”. Estantes para los impresos. Espacios para los lectores. Siglos XVIII-XIX
par: Miguel Ángel Castro
Publié: (2019) -
Advertencia editorial
par: Laurette Godinas, et autres
Publié: (2018) -
Advertencia editorial
par: María de los Ángeles Chapa Bezanilla, et autres
Publié: (2019) -
La crisis del campo editorial mexicano y el imaginario de sus trabajadores
par: Gerardo Kloss Fernández del Castillo
Publié: (2020) -
“El acto de leer en el mundo moderno”. De eruditione americana. Prácticas de lectura en los ámbitos académicos novohispanos
par: Felipe Bárcenas García
Publié: (2021)