A VALIDADE PREDITIVA DO DESEMPENHO ACADÊMICO NO PRIMEIRO ANO PARA A PERFORMANCE FINAL NO ENSINO SUPERIOR
This study seeks to verify the correlation between indicators of academic performance in the first year of higher education and those of the graduation for the same individuals. The intention is to verify the predictive validity of the first variable in relation to the second one. The research arise...
Guardado en:
Autores principales: | Ruy Tadeu Mambrini Ribas, Alexandre Marino Costa |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES PT |
Publicado: |
Universidade Federal de Santa Catarina
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doi.org/10.5007/1983-4535.2019v12n1p183 https://doaj.org/article/7104ded642d8477eb39705d52e8efe92 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Enseñar a escribir textos científico-académicos mediante la revisión colaborativa: El trabajo final de grado en Psicología
por: Mariona Corcelles Seuba, et al.
Publicado: (2013) -
Academic Expectations of Stress Inventory: A Psychometric Evaluation of Validity and Reliability of the Persian Version
por: Mojtaba Habibi Asgarabad, et al.
Publicado: (2021) -
DESEMPENHO ACADÊMICO VERSUS RENDA: ANÁLISE COMPARATIVA REALIZADA COM EGRESSOS DE UM CURSO DE ADMINISTRAÇÃO
por: André Ferreira, et al.
Publicado: (2018) -
Un fondo competitivo de desarrollo para el fomento de la calidad de la educación superior en Chile
por: Norero V,Colomba, et al.
Publicado: (2002) -
The Implementation of Academic Responsibility in Higher Education: A Case Study
por: Teguh Rokhmani, et al.
Publicado: (2019)