Identification of conflicting questions in the PARES system
Student testing and knowledge assessment is a significant aspect of the learning process. In a number of cases, it is expedient not to present the exact same test to all learners all the time (Pritchett, 1999). This may be desired so that cheating in the exam is made harder to carry out or so that...
Guardado en:
Autores principales: | Avgoustos Tsinakos, Ioannis Kazanidis |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/77c50eb8eab74195a80b1197168ae079 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Reflexivity on stories of conflict among Latin American teenage school girls in a multicultural school in Madrid
por: Adriana Patiño
Publicado: (2016) -
The new trends in adaptive educational hypermedia systems
por: Sibel Somyürek
Publicado: (2015) -
Approaches to data analysis of multiple-choice questions
por: Lin Ding, et al.
Publicado: (2009) -
Leçons et questions de la continuité pédagogique dans une formation française d’ingénieurs
por: Nadine Dubruc
Publicado: (2021) -
CAMBIOS Y RETOS EN LA GESTIÓN DE LA EVALUACIÓN POR PARES ACADÉMICOS EN MÉXICO
por: Marco Aurelio Navarro, et al.
Publicado: (2007)