FORMAÇÃO PEDAGÓGICA DE DOCENTES COMO FERRAMENTA DE GESTÃO UNIVERSITÁRIA: O CASO DA UNIVERSIDADE DE CAXIAS DO SUL
The constant and dynamic challenges that emerge in the context of a globalized world impose on the university the need for permanent improvement and qualification. In the teaching qualification is essential a clear and flexible curriculum policy and teachers pedagogical training. This study aimed to...
Guardado en:
Autor principal: | Nilva Lúcia Rech Stedile |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES PT |
Publicado: |
Universidade Federal de Santa Catarina
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/8cc087038a4d444a866917abaced696d |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Compartilhar histórias: cadernos de professores em formação
por: Laura Noemi CHALUH
Publicado: (2019) -
The contribution of Licensing in Rural Education from UFCG for teaching and pedagogical practice of in Cariri region schools in Paraiba state: egresses concepts
por: Maria do Socorro Silva, et al.
Publicado: (2021) -
Actividades que fortalecen la ética pedagógica de los docentes en formación de la educación primaria
por: Borte Leyva, Vladimir
Publicado: (2011) -
La formación universitaria de docentes en Cuba : retos y perspectivas : curso 12 /
por: Torres Castellano, Enia Rosa
Publicado: (2016) -
La superación profesional en educación ambiental para los docentes de la disciplina formación pedagógica general /
por: Abreu León, Haydeé
Publicado: (2016)