Exploration of the investment patterns of potential retail banking customers using two-stage cluster analysis
Abstract Identifying investment patterns as part of customer segmentation is one of the most important tasks in retail banking. Clustering customers effectively is an important element of improving marketing policy and strategic planning. There are several methods for identifying similar groups of c...
Guardado en:
Autores principales: | Tibor Kovács, Andrea Ko, Asefeh Asemi |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
SpringerOpen
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/8eb190bd7d7d45f2ba29709db785ab53 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Aplikasi Android Kamus Hukum Versi 2.0 Dengan Bantuan Perintah Suara
por: Nia Ekawati, et al.
Publicado: (2019) -
Analisis Kualitas Software Pada Pembangunan Mobile Game RPG Berdasarkan Kebutuhan Kualitas Untuk Mobile Game
por: Prakhas Candra Joni
Publicado: (2018) -
Aplikasi Peringatan Dini Cuaca Menggunakan Running Text Berbasis Android
por: Indri Sulistianingsih, et al.
Publicado: (2019) -
Sistem Informasi Geografis Lokasi Wisata Kuliner Di Kota Pekanbaru Berbasis Web
por: Hendra Gunawan, et al.
Publicado: (2017) -
Seleksi Pegawai Kontrak Menjadi Pegawai Tetap Dengan Metode Profile Matching
por: Suherman Suherman, et al.
Publicado: (2018)