Thinking outside the box: students positive about visionary elective curricula in medical school
Objective: Space for personality development as well as for the development of critical, creative and interdisciplinary thinking is rarely found in medical curricula in Germany. To be prepared for the challenges of modern medicine, future physicians need a visionary mindset. The aim of this study is...
Guardado en:
Autores principales: | Rohr, Sven Olaf, Gerhard, Ameli, Schmidt, Felicitas, Eder, Julia, Salvermoser, Lukas, Dimitriadis, Konstantinos, Fischer, Martin R. |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | DE EN |
Publicado: |
German Medical Science GMS Publishing House
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/97323f1ae6974455894a861ddbf11ff4 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Visionary Leadership of The Head of Diniyah Madrasah in Improving The Quality Santri
por: Muhammad Amin Fathih, et al.
Publicado: (2021) -
El mundo visionario en la España moderna: manifestaciones y problemas. Una aproximación desde la tratadística y la Inquisición
por: Ibáñez Castro, Juan
Publicado: (2020) -
Rol de tutor par: experiencia de estudiantes de medicina
por: Godoy P.,Jessica, et al.
Publicado: (2021) -
Determinación de pensamiento creativo en estudiantes de medicina de una universidad chilena
por: Castro A.,Henry, et al.
Publicado: (2019) -
Teaching Magnetoelectric Sensing to Secondary School Students—Considerations for Educational STEM Outreach
por: Cara Broß, et al.
Publicado: (2021)