Compendium of Innovative Practice: Learning Development in a Time of Disruption
Guardado en:
Autor principal: | Alicja Syska |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Association for Learning Development in Higher Education (ALDinHE)
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/9bdc5d2768d74d379887159413eb00b0 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Section Editorial: Innovations in teaching and course delivery
por: Alicja Syska
Publicado: (2021) -
Section Editorial: Embodied learning in an online world
por: Alicja Syska
Publicado: (2021) -
Section Editorial: Prioritising wellbeing through community and connection
por: Alicja Syska
Publicado: (2021) -
Editorial
por: Alicja Syska
Publicado: (2021) -
Editorial
por: Alicja Syska
Publicado: (2021)