A Pilot Study of Problem Formulation and Resolution in an Online Problem-based Learning Course
This paper discusses an exploratory study to investigate the existence, and nature, of student problem formulation and resolution processes in an undergraduate online Problem-Based Learning (PBL) course in Agricultural Sciences. We report on the use of a content analysis instrument developed to meas...
Guardado en:
Autores principales: | Rick Kenny, Mark Bullen, Jay Loftus |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Athabasca University Press
2006
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/a36deb43cb6144dc9f7210bd12fd5f76 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Penerapan Model Pembelajaran Problem Based Learning untuk Menganalisis Keterampilan Pemecahan Masalah Siswa SMP pada Materi Cahaya
por: Arini Rosa Sinensis, et al.
Publicado: (2021) - The journal of problem solving
-
Pre-service teacher's ability in solving mathematics problems viewed from Self-Resilience
por: Dede Salim Nahdi, et al.
Publicado: (2021) -
On the correctness of problem solving in ancient mathematical procedure texts
por: Bacelar Valente,Mario
Publicado: (2020) -
Aprendizaje autodirigido en estudiantes de primer año de medicina de la Universidad de Concepción y su relación con el perfil sociodemográfico y académico
por: Fasce H,Eduardo, et al.
Publicado: (2013)