Implemntasi Teori Belajar Konstruktivisme Vygotsky Pada Mata Pelajaran Pai Di SMA Sains Qur`An Yogyakata
This study aims to answer the question of how and the implementation of vygotsky constructivism learning theory in PAI subjects at the Qur`an High School. The method used in this study is a qualitative research method, the instruments used by researchers in this study, are the researchers themselves...
Guardado en:
Autores principales: | Muhibbin -Muhibin, M. Arif Hidayatullah |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ID |
Publicado: |
Institut Agama Islam Negeri (IAIN) Curup
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/a90c18d4e4d149048f681568037c7742 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
El legado de Vygotski y de Piaget a la educación
por: Rodrígues Arocho, Wanda
Publicado: (1999) -
Teori Kontak: Konsep dan Perkembangannya
por: Ichlas Nanang Afandi, et al.
Publicado: (2021) -
IMPLEMENTASI TEORI DUALISTIS HUKUM PIDANA DI DALAM RANCANGAN KITAB UNDANG-UNDANG HUKUM PIDANA (RKUHP)
por: Lukman Hakim
Publicado: (2019) -
Cambio conceptual: una mirada desde las teorías de Piaget y Vygotsky
por: Gabriela Raynaudo, et al.
Publicado: (2017) -
INOVASI PEMBELAJARAN PAI PADA MATA PELAJARAN FIQIH
por: Hendi Sugianto
Publicado: (2020)