Cognition as a process in dynamic systems
The purpose of this article is to show the importance of the neurophenomenological approach for education, specifically in the digital society, where, more than ever, learning requires the co-development of our observation and analysis skills in conjunction with our abilities to design and implement...
Guardado en:
Autor principal: | Francisco Arenas-Dolz |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | ES |
Publicado: |
Universidad Pontificia Comillas
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/a952e859dea74bb988473002a819f185 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
How Not to Argue about the Compatibility of Predictive Processing and 4E Cognition
por: Yavuz Recep Başoğlu
Publicado: (2021) -
From autopoiesis to neurophenomenology: Francisco Varela's exploration of the biophysics of being
por: RUDRAUF,DAVID, et al.
Publicado: (2003) -
Cortés Rodas, Francisco. Del arte de la paz. Reflexiones filosóficas sobre justicia transicional. Bogotá: Siglo del Hombre Editores, 2020. 192 pp.
por: FRANCISCO GIRALDO JARAMILLO
Publicado: (2021) -
Reseña de "La Méthode" de Morin, Edgar
por: Juan Félix Burotto, et al.
Publicado: (2011) -
Enseñando a hablar inglés a la filosofía hegeliana. Entrevista a Stephen Houlgate
por: Max Gottschlich
Publicado: (2017)