Recovering Wildness: “Earthy” Education and Field Philosophy
This essay invites a recovery of “wildness” as a way for philosophers to respond to the present moment which includes: an ongoing global pandemic, economic uncertainty, increasing cultural division, and a crisis in higher education broadly that persistently threatens the status of philosophy program...
Guardado en:
Autor principal: | Tess Varner |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
University of Warsaw
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/ad90f01c8ef94cc9a38b821df579a525 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
El individualismo democrático de John Dewey : reflexiones en torno a la construcción de una cultura democrática /
por: Pineda Rivera, Diego Antonio
Publicado: (2012) -
Introduction à John Dewey de Joëlle Zask
por: Valérie Savard
Publicado: (2017) -
Filosofía y democracia : John Dewey /
por: Bernstein, Richard
Publicado: (2010) -
Debate feminista contemporáneo : aportaciones de John Dewey /
por: Vaamonde Gamo, Marta
Publicado: (2015) -
Emozioni naturalmente culturali. Un recupero dell’eredità pragmatista
por: Roberta Dreon, et al.
Publicado: (2021)