Selling of Products: The Use of Single-Electrode Wireless EEG in Consumer Behavior
The results of three different groups of customers, each exposed to a different sales technique, were compared in order to evaluate which sales technique was more effective for achieving higher levels of sustained attention. The study used the Neurosky headband to measure brainwaves in millivolts....
Guardado en:
Autores principales: | Yaromir Muñoz, Francisco López Gallego, Alejandro Arias Salazar, Maribel Serna Rodríguez |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES |
Publicado: |
Universidad de San Buenaventura
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/ca58d5b9546048b085f4a75415e6bdac |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
The Sale with Repurchase Clause
por: Urs,Ilie
Publicado: (2010) -
Gestión económica básica de la actividad comercial de ventas e intermediación /
por: Sorlózano González, María José
Publicado: (2014) -
Manual dirección y estrategias de ventas e intermediación comercial (UF1723) /
por: Caballero Sánchez de Puerta, Pilar
Publicado: (2014) -
Cuaderno del alumno : gestión de la fuerza de ventas y equipos comerciales (Transversal: MF1001_3) /
por: Caballero Sánchez de Puerta, Pilar
Publicado: (2014) -
Gestión de la fuerza de ventas y equipos de comerciales /
por: Jiménez Martínez, Sergio
Publicado: (2014)