Ripensare la ricerca italiana in linguistica educativa
This is not a research essay, it is a survey of the characteristics of present-day research essays in Italian educational linguistics. Many weak points are pointed out, most of which concern ‘borders’, such as the fuzzy epistemological borders between educational linguistics and other scientific...
Guardado en:
Autor principal: | Balboni, Paolo |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN IT |
Publicado: |
Edizioni Ca’ Foscari
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/d2d314d887734600bd068e9bffb63a03 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Elisabetta Pavan. Dalla didattica della cultura all’educazione linguistica interculturale
por: De Carlo, Maddalena
Publicado: (2021) -
La rivista lend – lingua e nuova didattica
por: Della Putta, Paolo, et al.
Publicado: (2021) -
Front matter
Publicado: (2021) -
Aleksander Zajda (17 II 1937 – 24 V 2021) – uczony, dydaktyk, człowiek
por: Bogusław Dunaj
Publicado: (2021) -
Habilitacje i doktoraty z językoznawstwa na Wydziale Polonistyki UJ w roku akademickim 2012/2013
Publicado: (2013)