Teachers’ Readiness to Develop Students’ Moral Concepts in Innovative Educational Contexts
Introduction. The development of students’ moral beliefs about the world is an essential component in the process of moral education. Various issues concerned with the transmission of moral and ethical values across generations are investigated in the theory and practice of vocational education. How...
Guardado en:
Autores principales: | Leila T. Potanina, Julia V. Koinova-Zoellner, Tatyana V. Sklyarova |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | RU |
Publicado: |
National Research Mordova State University
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/d41284e71f7c49ec8ea20beeb85a8fd7 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Índice C en médicos de dos centros hospitalarios chilenos según el test de competencia moral de Lind
por: Agurto,Mariela, et al.
Publicado: (2017) -
Moral y ética
Publicado: (2004) -
Dilemas morales : una estrategia pedagógica para el desarrollo de la conciencia moral /
Publicado: (2014) -
La dimensión moral de la cuestión ecológica /
por: Canet Torra, Ferran
Publicado: (2014) -
The complementarity of dilemma discussion with theoretical reading for an effective intervention in moral judgment
por: Víctor Hugo Robles Francia
Publicado: (2013)