Overcrowded curriculum is an impediment to change (Part A)
Guardado en:
Autores principales: | Stuart Slavin, Marcel F D'Eon |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
Canadian Medical Education Journal
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/db47b0c89d9e43c5b3406c25c269d2af |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Overcrowded curriculum is an impediment to change (Part B)
por: Stuart Slavin, et al.
Publicado: (2021) -
Argumentation, leadership, and curriculum
por: Marcel D'Eon
Publicado: (2017) -
Change processes to transform health professions education
por: Marcel F D'Eon
Publicado: (2021) -
Enabling and encouraging sleep deprivation among medical students
por: Marcel F. D'Eon
Publicado: (2020) -
Racism, research, and the human condition
por: Marcel F. D'Eon
Publicado: (2019)