Maktab o’quvchilarining xalqaro PISA va TIMSS testidan yuqori natijalarga erishishi uchun ba’zi tavsiyalar

Xalqaro PISA va TIMSS testidan yuqori natijalarga erishda interfaol metodlarning ahamiyati to‘g‘risida fikr yurilgan. Xitoy maktablaridagi o‘qitish metodikasi o‘rganilgan, xulosalar va tavsiyalar keltirilgan. Matematika darslarida o'quvchilarni rag'batlantirishning 9 usuli keltirilgan, ham...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Umida Umarovna Umarova
Formato: article
Lenguaje:EN
RU
UZ
Publicado: Open Science LLC 2021
Materias:
Acceso en línea:https://doaj.org/article/e641dea937e54639b7f7a8d2008f4b5d
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!