Changes in psychosocial functioning among urban, school-age children during the COVID-19 pandemic
Abstract Background There is concern about the effect of the COVID-19 pandemic on psychosocial functioning among school-age children, who have faced unusual stressors during this time. Our goal was to assess mental health symptoms and social risks during COVID-19, compared to before the pandemic, fo...
Guardado en:
Autores principales: | Andrea E. Spencer, Rachel Oblath, Rohan Dayal, J. Krystel Loubeau, Julia Lejeune, Jennifer Sikov, Meera Savage, Catalina Posse, Sonal Jain, Nicole Zolli, Tithi D. Baul, Valeria Ladino, Chelsea Ji, Jessica Kabrt, Lillian Mousad, Megan Rabin, J. Michael Murphy, Arvin Garg |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN |
Publicado: |
BMC
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/e6f33fe4081149c09d87344d7580d028 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Plan nacional de salud mental. Reflexiones en torno a la implementación del modelo de psiquiatría comunitaria en Chile
por: GATICA-SAAVEDRA,MARIELA, et al.
Publicado: (2020) -
Ethics, psychiatry and mental health
por: Perales,Alberto
Publicado: (2016) -
Telepsiquiatría: una revisión sistemática cualitativa
por: Castro,Ariel, et al.
Publicado: (2012) -
Licencia médica psiquiátrica: revisión de los efectos positivos y negativos del reposo
por: Almonte,Juan C., et al.
Publicado: (2018) -
Problemas de salud mental en estudiantes de una universidad regional chilena
por: Antúnez,Zayra, et al.
Publicado: (2013)