Less is more
Pedagogical practices that are effective in content courses are often effective in CLIL courses too, yet one such practice – content compression – is generally neglected. Content compression is the purposeful reduction of the content to be taught; however, the CLIL literature often warns against th...
Guardado en:
Autor principal: | Arnold Wentzel |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES |
Publicado: |
Universidad de La Sabana
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/ea4664ac02b543f8874b9282fc74762d |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
La razón como contexto de descubrimiento en
la filosofía de Kant: libertad y finalidad.2
por: Ma. Isabel Lafuente Guantes
Publicado: (2004) -
Book Review: Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua
por: Jill Simon Auerbach
Publicado: (2011) -
SENTIDOS E IMPLICAÇÕES DA GESTÃO UNIVERSITÁRIA PARA OS GESTORES UNIVERSITÁRIOS
por: Osmailda da Fonseca Gomes, et al.
Publicado: (2013) -
Which score is adequate: Approximation to the assessment rationale used in a Science through English CLIL written test
por: Miquel Àngel Fuentes
Publicado: (2013) -
Ajustes conversacionales para el aprendizaje de contenidos en L2
por: Berta de Dios Garcia
Publicado: (2010)