Collaboration et construction identitaire d’une étudiante chercheuse au doctorat en éducation
The article describes the path taken by a doctoral student during her training supervised by a team composed of a director and of two assistant directors. Faced with the main challenge presented by this process, the relational dimension played a preponderant but often obscure role. The purpose of th...
Guardado en:
Autores principales: | Josée Lachance, Jean-François Desbiens, Université de Sherbrooke, Sherbrooke, Canada, Jean-François.Desbiens@Usherbrooke.ca |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | FR |
Publicado: |
Association Internationale de Pédagogie Universitaire
2021
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/ecde9e2efcfa410fbc1cf9def1459727 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Punibilidad y delito /
por: Mendes de Carvalho, Érika
Publicado: (2007) -
La sérendipité sur Internet : égarement documentaire ou recherche créatrice?
por: Eva Sandri
Publicado: (2013) -
Gestion durable de la biodiversité et promotion des agricultures de type écologique en milieu paysan en Martinique
por: Jean Miatekela
Publicado: (2017) -
El trabajo de fin de grado : guía para estudiantes, docentes y agentes colaboradores /
Publicado: (2013) -
La preparación del proceso civil : las diligencias preliminares /
por: Castrillo Santamaría, Rebeca
Publicado: (2018)