Poldering a teaching qualification system in Higher Education in the Netherlands: a typical Dutch phenomenon
<p class="REDURESUMEN">El artículo describe el proceso que condujo a la introducción de un título de enseñanza universitaria (UTQ) en las universidades de investigación en los Países Bajos. Hasta 2008, los &uacut...
Guardado en:
Autores principales: | R.A.H. (Riekje) de Jong, J.A. (Jaap) Mulder, P.M.H. (Paul) Deneer, J. (Hanno) van Keulen |
---|---|
Formato: | article |
Lenguaje: | EN ES |
Publicado: |
Universitat Politècnica de València
2013
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://doaj.org/article/ece58dd57ba6411a9083bf741738ebea |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
EUROPEAN DIMENSION IN QUALIFICATIONS FOR THE TOURIST SECTOR AS AN INSTITUTION FOR RUSSIAN DESTINATIONS DEVELOPMENT
por: S. V. Ilkevich, et al.
Publicado: (2019) -
QUALIFICATIONS OF TEACHERS OF THE GIFTED AND TALENTED STUDENTS
por: Fatma ÖZMEN, et al.
Publicado: (2021) -
Commentary: Education for sustainable development: Connecting the dots for sustainability
por: Sushita Gokool-Ramdoo, et al.
Publicado: (2017) -
Nursing qualifications needed in municipal emergency inpatient units. A qualitative study
por: Bodil J. Landstad, et al.
Publicado: (2021) -
Establishment of Highest Bureaucratic Elite in Russian Empire in 19<sup>th</sup>— Early 20<sup>th</sup> Centuries: Education and Professional Qualifications
por: D. I. Raskin
Publicado: (2021)