Modelos de predicción del rendimiento académico de los estudiantes de medicina en el ciclo básico y preclínico: Un estudio longitudinal
Background: The study of predictors of academic performance is relevant for medical education. Most studies of academic performance use global ratings as outcome measure, and do not evaluate the influence of the assessment methods. Aim: To model by multivariate analysis, the academic performance of...
Guardado en:
Autores principales: | Zúñiga,Denisse, Mena,Beltrán, Oliva,Rose, Pedrals,Nuria, Padilla,Oslando, Bitran,Marcela |
---|---|
Lenguaje: | Spanish / Castilian |
Publicado: |
Sociedad Médica de Santiago
2009
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872009001000003 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Predicción del rendimiento académico por medio de técnicas de inteligencia artificial
por: Castrillón,Omar D., et al.
Publicado: (2020) -
ESSENCE AND DIDACTIC VALUE OF THE ADDRESS MATHEMATICAL TASK
por: O. M. Abramova
Publicado: (2014) -
Influyen las características psicológicas y los estilos de aprendizaje en el rendimiento académico de los estudiantes de medicina? Un estudio retrospectivo
por: Bitran C,Marcela, et al.
Publicado: (2004) -
Heterogeneity of performances in several inhibitory control tasks: male rhesus macaques are more easily distracted than females
por: Louise Loyant, et al.
Publicado: (2021) -
Visual attention and inhibitory control in children, teenagers and adults with autism without intellectual disability: results of oculomotor tasks from a 2-year longitudinal follow-up study (InFoR)
por: Anouck Amestoy, et al.
Publicado: (2021)