Formación clínica en carreras de la salud: ¿dónde se incluye la diversidad?
Background Educational inclusion, a concept that has changed over time, is becoming relevant. It initially considered only disability and now contemplates education for all people. Educational inclusion has special relevance in health care workers’ training, who will have direct contact w...
Guardado en:
Autores principales: | MATUS-BETANCOURT,OLGA, ORTEGA-BASTIDAS,JAVIERA, PÉREZ-VILLALOBOS,CRISTHIAN, MCCOLL-CALVO,PETER, NAVARRO-HERNÁNDEZ,NANCY, SILVA-ORREGO,VERÓNICA, ARELLANO-VEGA,JUAN, CAMPOS-CERDA,IVONE, SOLÍS-GRANT,MARÍA JOSÉ, SCHILLING-NORMAN,MARY JANE, ESPINOZA-PARCET,CAMILA, GONZÁLEZ-BREVIS,SEBASTIÁN |
---|---|
Lenguaje: | Spanish / Castilian |
Publicado: |
Sociedad Médica de Santiago
2020
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0034-98872020000400444 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
A Curriculum to Teach Resilience Skills to Medical Students During Clinical Training
por: Amber Bird, et al.
Publicado: (2020) -
A Longitudinal Case-Based Global Health Curriculum for the Medical Student Clerkship Year
por: Parisa N. Fallah, et al.
Publicado: (2020) -
Questionnaire to Measure the Participation of Nursing Professionals in Mentoring Students
por: Agueda Cervera-Gasch, et al.
Publicado: (2017) -
CEACLIN, un instrumento en español para identificar estrategias para el aprendizaje de la clínica de estudiantes de medicina: Desarrollo y validación
por: Bitran,Marcela, et al.
Publicado: (2015) -
Clinical Education Stressors in Operating Room Students: A Qualitative Study
por: Nahid Norouzi, et al.
Publicado: (2021)