Razones para co-destruir en plataformas hoteleras usando boca a boca electrónico (e-WOM) negativo
Resumen: Este trabajo busca identificar motivaciones de clientes de servicios hoteleros para co-destruir el valor de estos servicios por medio del boca a boca electrónico (e-WOM, en inglés) negativo en las diferentes plataformas web. Se proponen como motivaciones la desconfirmación y desconfianza co...
Saved in:
Main Authors: | Figueroa-Fadic,Catalina, Tello-Álvarez,Consuelo, Veas-González,Iván, Vidal-Silva,Cristian L. |
---|---|
Language: | Spanish / Castilian |
Published: |
Centro de Información Tecnológica
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0718-07642021000300037 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Determinants of E-WOM Influence: The Role of Consumers’ Internet Experience
by: López,Manuela, et al.
Published: (2014) -
Product involvement, WOM and eWOM in the fast food industry: A young adult perspective in an emerging African economy
by: Aobakwe Ledikwe, et al.
Published: (2020) -
La construcción de la transitividad de la desigualdad con números enteros negativos en la escuela secundaria
by: Terríquez Paz, María Concepción
Published: (2005) -
THE ROLE OF WOM AND THE COMPETENCY OF PARAMEDICAL COMMUNICATIONS TOWARD THE DECISION TO ADOPTING TRUST-MEDIATED TELEMEDICINE IN PANDEMIC TIMES COVID-19
by: Putra I.B.U., et al.
Published: (2021) -
What Drives Consumers to Pass Along Marketer-Generated eWOM in Social Network Games? Social and Game Factors in Play
by: Hansen,Sara S., et al.
Published: (2013)