Perales Escudero,Moisés, Reyes Cruz,María del Rosario, & Hernández Méndez,Edith. (2015). The impact of a linguistic intervention on rhetorical inferential comprehension and metacognition in EFL academic reading: A quasi-experimental, mixed-methods study. Pontificia Universidad Católica de Valparaíso. Instituto de Literatura y Ciencias del Lenguaje.
Cita Chicago Style (17a ed.)Perales Escudero,Moisés, Reyes Cruz,María del Rosario, y Hernández Méndez,Edith. The Impact of a Linguistic Intervention on Rhetorical Inferential Comprehension and Metacognition in EFL Academic Reading: A Quasi-experimental, Mixed-methods Study. Pontificia Universidad Católica de Valparaíso. Instituto de Literatura y Ciencias del Lenguaje, 2015.
Cita MLA (8a ed.)Perales Escudero,Moisés, et al. The Impact of a Linguistic Intervention on Rhetorical Inferential Comprehension and Metacognition in EFL Academic Reading: A Quasi-experimental, Mixed-methods Study. Pontificia Universidad Católica de Valparaíso. Instituto de Literatura y Ciencias del Lenguaje, 2015.